Tuesday, August 5, 2014

MEMBELI SAMBIL MENDERMA

Assalamualaikum semua...
Terlebih dahulu mari kita sama-sama sedekah alfatihah kepada saudara kita di gaza dan juga mangsa MH17 dan MH370. 

Sepertimana yang kita tahu, israel murapakan bangsa yang kejam terhadap manusia yang beragama islam. Saban hari kita dengar palestin/gaza diserang tanpa belas kasihan, ramai anak-anak dan ibu-ibu yang tidak berdosa telah dibunuh dengan kejam. menistis air mata apabila dikenangkan saudara seislam kita yang sedang menhadapi ujian allah yang paling besar. 

Terus terang dan jujur, kita rakyat Malaysia mungkin tidak mampu untuk kesana untuk sama-sama berperang. Oleh itu, kita perlu ambil alternatif lain bagaimana untuk membantu saudara kita disana. Macam-macam cara kita boleh lakukan untuk membantu saudara kita disana. Antaranya yang paling simple sekali ialah menderma. Dengan cara itulah, kami chegustall mengambil alternatif membuat satu program dipanggil "MEMBELI SAMBIL MENDERMA KEPADA RAKYAT PALESTIN". 

Disini kami menjual tshirt PALESTINA & I SUPPORT GAZA. Untuk pengetahuan anda semua sebahagian hasil jualan dari setiap baju akan dimasukkan ke dalam tabung SAVE GAZA/PALESTIN yang ditubukan oleh syarikat kami dan akan kami salurkan ke badan-badan yang berlesen untuk disalurkan kepada saudara kita di GAZA inshallah.

DESIGN 1







DESIGN 2

INGIN MEMILIKINYA BOLEG MASSAGE/WASSAP KE
TEE GAZA D1( DESIGN 1) @ TEE GAZA D2 KE
 01116502184 ATAU EMAIL KE chegustall@gmail.com untuk detail






No comments:

Ingin promote